نخستین کارگاه آموزش خبر نویسی برای کارشناسان روابط عمومی صنعت برق غرب کشور در کرمانشاه برگزار شد.
نخستین کارگاه آموزش خبر نویسی ویژه روابط عمومی های صنعت برق غرب کشور به میزبانی مجتمع آموزشی و پژوهشی و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد.

نخستین کارگاه آموزش خبر نویسی برای کارشناسان روابط عمومی صنعت برق غرب کشور در کرمانشاه برگزار شد.

نخستین کارگاه آموزش خبر نویسی ویژه روابط عمومی های صنعت برق غرب کشور به میزبانی مجتمع آموزشی و پژوهشی و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ کارگاه آموزش خبر نویسی در روابط عمومی، ویژه مدیران، کارشناسان و رابطین روابط عمومی صنعت برق غرب کشور با حضور بیش از 40 نفر ازکارشناسان شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق استان های غربی کشور در سالن کنفرانس هتل آزادگان کرمانشاه برگزار شد.

این دوره آموزشی با هماهنگی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر و همکاری کمیته روابط عمومی های صنعت برق غرب کشور و به همت مجتمع آموزشی و پژوهشی غرب( پژوهشگاه نیرو منطقه‌ای غرب) به مدت دو روز (28 و 29 بهمن) برگزار شد .

هدف از برگزاری این کارگاه، آموزشی ارتقاء سطح دانش و مهارت همکاران روابط عمومی در زمینه خبرنویسی، اصول و فنون نگارش خبر ، تهیه لید و بدنه خبر، سبک های خبرنویسی، دروازه بانی خبر، رعایت اخلاق حرفه ای و قوانین رسانه ای و همچنین ارتباط با رسانه ها و مخاطبان بود.

دکتر محمد حسین شیریان، مدرس روزنامه‌نگاری، نویسنده و پژوهشگر کرمانشاهی در این کارگاه به مباحثی نظیر اصول و فنون خبرنویسی، تیترزنی، گزارش نویسی و درست نویسی پرداخت. وی با ارائه مثال‌های عینی و کاربردی، به تبیین مباحث نظری پرداخت و فرصتی برای تمرین و ممارست عملی شرکت‌کنندگان فراهم آورد.

این کارگاه در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال و رضایت حاضران همراه بود. شرکت‌کنندگان در این کارگاه، ضمن ارتقاء دانش و مهارت‌های خود در زمینه خبرنویسی، فرصتی برای تبادل نظر و تجارب با یکدیگر پیدا کردند، که از سوی مجتمع علمی پژوهشی غرب به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

در پایان این دوره آموزشی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با حضور در کارگاه و خیر مقدم به کارشناسان روابط عمومی صنعت برق غرب کشور اهمیت کار اطلاع رسانی را یادآور شد و گفت: برگزاری این کارگاه آموزشی، گامی مثبت در راستای ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های روابط عمومی صنعت بزرگ و حساس برق کشور محسوب می‌شود.

مهندس مرادی تاکید داشت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان، نقشی کلیدی در پیوند بین آنها ایفا می‌کند و امیدواریم با برگزاری این کارگاه ها ارتقای بیشتر سطح کار خبر و اطلاع رسانی را در صنعت برق شاهد باشیم.

تاریخ:
1402/12/01
تعداد بازدید:
369
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal